close

某天在spotify某歌單聽到這首歌就愛上它!

好迷人的歌

Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin之後讓我一直很crazy(很煩😆)重複播放的歌

-註:每次瘋狂repeat都會被朋友家人白眼,甚至求我不要在聽那首被我無限重複播放歌,討厭~~我好孤單沒人懂我QQ

啊!回歸正題

以前聽到好聽的歌就上網找翻譯歌詞(超懶每次都直接看中文翻譯👻)

結果這次這首竟然!!

還沒有人翻!!!!可惡!

失望之餘只好很勉強的看英文歌詞(好委屈)

看完想

反正我都看完略懂略懂那我就打出來胡亂的翻一下

造福跟我一樣的懶惰蟲吧ㄏ一ㄏㄧ

 

Elephante - Catching On (feat. Nevve) 

Can't get over what you said
無法忘記你說過的

I'm a prisoner in my own head
我把自己禁錮過去

And I try to loosen up
我試著放下

But I'm a statue frozen to the touch
但被觸摸後 我就像是雕像一樣

-
Oh, I have no idea what I'm doing here
我不知道我到底在這幹麻

Someone feed me a line
某個人引導了我

And love is anguish, both in and out the soul
對於裡外的靈魂,愛都是痛苦的

I've been wrong every time
每次我都錯了


-
I'm catching on to you
我就快追上你

You steer me wrong
你引導我到錯誤的方向

You do, you do
是的,你這麼做了

I'm catching on to you
我就要趕上你

You string me along
你會帶著我一起

You do, don't you?
是這樣吧,你會吧?

I'm catching on, I'm catching on
我會追上的,我會趕上的

-
And I feel it every day
我每天都感受到它

Given one hand while you take away, 
帶我走吧!當你離開的時候

And I'm falling out of line, I know the place
我偏移了,我知道那個地方

But how can I wait when he's always a mystery?
但我怎能夠等待一個像謎一樣的他?

 

-
Oh, I have no idea what I'm doing here
我真的不知道我在這幹麻

Someone feed me a line
某個人引導了我

Oh, love is anguish, both in and out the soul
對於裡外的靈魂,愛都是痛苦的

I've been wrong every time
每次都是我錯了

-
I'm catching on to you
我就要追上你了

You steer me wrong
你帶我往錯的方向

You do, you do
是的,你這麼做了

I'm catching on to you
我就要追上你了

You string me along
你會帶著我一起

You do, don't you?
會的,你會吧

I'm catching on to you
我就要追上你

You steer me wrong
你帶我往錯的方向

You do, you do
是的,你這麼做了

I'm catching on to you
我就要追上你

You string me along
你會帶著我一起

You do, don't you?
會的,你會吧?

I'm catching on, I'm catching on
我會趕上的,我會追上的

-
I'm catching on to you
我就要趕上你了

You steer me wrong
你帶領我往錯的方向

You do, you do
是的,你這麼做了

(I'm catching on)
(我就要追上了)

I'm catching on to you
我就要趕上了

String me along, along
帶領我

-
I'm catching on to you
我就要趕上你

You steer me wrong
你帶領我往錯的方向

You do, you do
是的,你這麼做了

I'm catching on to you
我就要趕上你了

You string me along
你會帶我一起

(String me along, string me)
(帶我一起,帶我一起)

I'm catching on
我就要追上

I'm catching, I'm catching
我就要追上,就要趕上

I'm catching on
就要趕上

I'm catching, I'm catching
我就要追上,就要趕上

I'm catching on
我就要追上

 

然後偶然發現Elephante挺帥der

 

arrow
arrow

    COGA突如其來的寫 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()